Home » Brommers » SUZUKI GT50P
Auteur:Good old days

SUZUKI GT50P

Hi, wat kan ik zeggen?  Altijd al wel eens willen doen:  een opknappertje.  In ’83 gestart met een Yamaha FS1, en vervolgens een Zundapp CS50, en om aan te sleutelen :Peugeot 103, Batavus, Vespa Piaggio Ciao.   En op mijn 18e alles weg gedaan voor een appel en een ei als ik nu de prijzen zie.

Nu toch weer de draad opgepikt.  Nog nooit gehad : Een suzuki!

 

Restauratieverslag

Globaal Plan van Aanpak:

  • opknapper kopen [ done ]
  • info van het type opzoeken en bouwjaar achterhalen [ done]
    • model GT50P ( P van Pedals voor Nederland)
    • bouwjaar  ’80 ( GT 50 KX op basis van frame nummer )
    • Nederlands – (NL) A0035
  • onderdelen zoeken ( 2e hands of nieuw)
    • uitlaat
    • buddy seat
    • stuur
    • zijkapje
    • kniplicht achter
    • nieuwe banden
    • nieuw contactslot
  • aan de praat krijgen [done ]
    • carb schoon maken
    • Vonk / spanning controleren / bobine aarde met frame opschuren
    • contactpuntje schoonmaken / licht opschuren
    • boormachine op de spoel gezet als startmotor
  • Tank schoonmalen [ deels ]
    • gespoeld met anti-roest (HG)
    • laten spuiten in Vuurrood ( Ral 3000)
    • binnen kant sealen met Tank Cure
    • Extra brandstof  filter
  • Nieuwe banden monteren
    • continental Contcity 2,5 x 17 en 3,0 x 17
    • nieuwe binnenbanden
  • ..
  • ..
  • Kenteken aanvragen

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Mis geen update!

Brommer.nl is een uitgave van Brommer.nl v.o.f. © 2023 Brommer.nl